سلام...
این سه ماه خیلی بهم سخت گذشت،شرایط طوری بود
که غیر تحمل کاری دیگه نمیشد کرد،سه ماه اول بارداری هم گذشت اما
به سختی چون حال بدی داشتم از یه طرف همش استراحت میکردم
یه جورایی افسرده شده بودم ،مادرای ما چه سختی گذروندن وما ساده از
کنارشون رد شدیم.
رفتم سونو گفت یه پسمل خوشجل موشجل داری
همینکه سالم باشه جنسیتش فرقی نمیکنه
ما را در سایت در اغوش باران... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6